Blev misshandlad!

Fuck ! Men av min egna hand! Jag misshandla mig själv genom att misshandla handen. Den åkte in i en spegel! Inte så smart absolut inte! Inte första gången jag ångrar mig heller! Hänt ett antal gånger och jag lär mig aldrig.
Men de handlar nog inte så mycke om att man inte lär sig och de handlar nog inte om Adhd heller. Orka skylla ifrån sig hela tiden. Man tröttna helt enkelt. Blir man arg så blir man arg.. Blir du jätte arg. Aa då behöver man inte ha adhd för att få ett utbrott. Du behöver bara vara en människa med känslor sen en annan människa som irriterar dom känslorna. Sen blir de bråk. Och oftast då sätter jag handen i väggen. Och egentligen så är man sne på sig själv för man vet att personen man bråkat med haft rätt.. Men inte helt rätt. Och de lilla man vet att man haft rätt i. Den lilla delen är viktig. Men den lilla delen glömms oftast bort.

Fick 9stygn. Bedövning. Så smärtan kändes mer i efterhand.. Haha . Efterhand. Men men en grå och regnig dag i förorten är lika chill som en vinter dag framför brasan. Alltid lika mysigt. De e mörkt. Man chillar med sin fru och har de chill till max!.
Ha en bra dag för dom som läser Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0