Shonnen skriver blogg....

Spenderar man sina 360 dagar med sin fru i en liten etta som är placerat i en liten missnöjd ort kallad Viksjö, Så blir man aoutomatiskt  smittad av den ökända blogg bakterien som slingrar sig fast i dina muskler och vener. Inte bra! Hatar bloggar, Hatar ordet Blogg. Hatar allt som har med blogg att göra. Endå sitter man här. Inte beroende. Kommer nog aldrig bli. Men varför blogg? Varför Mr.Dont give a shit.? Varför har du nu skaffat en blogg? Har ingenting intressant att skriva. Inget intressant som händer i mitt liv. Inte speciellt mycke i alla fall. Har ingenting att uppdatera om.
- Veckans Skunk hittar du i Tensta.
- Veckans Bruning hittar du i Jakan.
Så kommer de nog att se ut i bloggen eftersom man är helt inställd på att marijuana är svaret till lycka. Men så tycker nog inte alla och de är ju helt upp till dom. idiots
Men som sagt så händer de inte så mycke i mitt eller min frus liv. Äter onyttigt. Går upp i vikt eller går inte upp nånting alls. Så ser våra liv ut. Umgås med familjen och allt för lite med vänner. Saknar inte mina grabbar så speciellt mycke. Saknar dom ibland. Inte speciellt viktigt för mig att ha folk omkring sig hela tiden. Har alltid klarat mig själv. Sen nu har man en fru som är som ens bäste vän. Vi har hur roligt som helst tillsammans. Oavsett om vi är hemma eller på en kyrkogård. We Have Fun. Men sen så behöver man självklart sina nära och kära. Då man behöver höra en annans röst eller någon annans åsikt när de gäller saker och ting.
Annars har man det bra. Nästan lika bra som Obama. Nu sitter man och väntar på hemleverans från Becknish AB. Hoppas på de bästa. Hoppas de är nånting bra. Uppdaterar senare.
One Spliff A Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0